3 Ocak 2016 Pazar

Mutlu Yıllar !


Mutlu Yıllar!

Siyah beyaz bir yıldı, 2015. 

Renksiz, sevimsiz, kurak, çirkindi. Kayıplar, acılar, ahh bu da nasıl olur'larla geçti. 

Hem kendi adıma hem ülkem adına. 

Tam umutlandım tamam dediğim anda tak ters köşeden bir gol daha yedim. 

Aynı ülke gibi. 

Keyifsizdi. Can yakıcıydı. 

Ama umut işte... En büyük hastalık ya her seferinde yine yeniden tutundum, tutunduk. 

Şimdi de en güzel bahane var elimizde, yine yeniden yepyeni bir yıl.


Adettendir ya herkes bir şeyler ister yeni yıldan, bende sordum kendime ben ne istiyorum diye.. 


Cevabımın olmadığını fark ettim. Hiçbir şey istemiyorum. İstediğiniz her şey sizin olsun. 


Sadece koşulsuz sevginin verdiği huzuru istiyorum. Aynı alttaki fotoğraftaki gibi:) Sizler için de bunu diliyorum. 


Mutlu yıllar!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder