18 Eylül 2015 Cuma

AMWAY || ARTISTRY HYDRA V SERİSİ


Bugün kitaplar yok. Bugün biz kadınlar var. Hani şu 'biz buna değeriz' durumu.)

Evet, tatilimizi yaptık, denizimize girdik, güneşlendik, bronzlaştık, kendimizi harika hissettik, güzel hissettik. 

Hadi buraya kadar tamam diyelim, ki değil. Güneş, rüzgar, duman ve diğer dış fiziksel etkiler karşısında cildimiz hasar görür. Hasar gördükçe; cildimiz donuk, kuru, pürüzlü, tahrişliğe açık, güneş lekelerine savunmasız bir hal alır ve böylece erken yaşlanma çabuklaşır.

Zaten kavurucu bir yaz geçirdik. Aşırı nemden nefes alamadığımız günlerimiz olmuştu, hatırlarsınız.

İşte o acımasız yaz sıcaklığından bize kalan ne yazık ki susuz ve kuru bir cilt. Hırpalanmış, içerden yaşlanmış bir ciltle mücadele etmenin en kestirme yolu içeriği güzel bakım ürünleri ile cilde ihtiyacı olan nem banyosunu yaptırmaktan geçiyor.

Unutmayalım, kuru bir cilt olduğundan daha yaşlı ve donuk görünürken, neme doymuş bir cilt daha genç ve sağlıklı görünür. 

Vazgeçilmezimiz olmaya aday yeni Artistry Hydra-V koleksiyonu hem göze hitap eden dizayn şıklığı ile hem de cilt dokusuna iyi gelen içeriği ile göz dolduruyor.

Eğer siz de benim gibi cilt sorunlarını makyaj ile kapatma yerine problemlere odaklanarak çözme tarafındaysanız, o zaman buyrun yazıyı okumaya ve ürünleri denemeye başlayın. 



Hydra-V Vital Skin Serum Concentrate / Canlandırıcı Konsantre Cilt Serumu 

Bu canlandırıcı konsantre cilt bakım serumu tüm ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği, hafif ve hemen emilen formülasyona sahip, cilde yoğun nem vermeyi amaçlayan bir kurtarıcı. Bu mucize serum yoğun nemi anında hissetmeliyim diyenlere. Bütün cilt tipleri (hassas cilt dahil) için uygun olan Canlandırıcı Konsantre Cilt Serumu cildin tazelenmesine, yenilenmesine ve canlanmasına yardımcı olan güçlü bir serumdur. Cildin nem seviyelerinin arttırılmasına yardımcı olan, içeriğinde canlandırıcı vitamin ve mineraller harmanından güç alan Canlandırıcı Konsantre Cilt Serumu anında ve kalıcı faydalar sağlar. Bu ürünü özellikle mimik çizgilerinize uygulamanızı öneririm.

Hydra-V Nourishing Gel Cream / Besleyici Jel Krem 

Besleyici jel krem, cildi rahatlatma yönünde işlevli ve kolay kullanıma sahip. Emilimi çok hızlı, cilde uygularken dahi rahatlık vermeye başlıyor. Tüm ciltlere uygun olması da kullanım açısından kendini zenginleştiriyor.

*Hydra-V Fresh Foaming Cleanser  / Ferahlatıcı Köpüklü Temizleyici  

Ciltte biriken fazla yağı, gün içinde mahruz kaldığımız bir sürü farklı zehirli gazların cildimizde bıraktığı kirliliği ve makyaj kalıntılarını bu temizleyici ile kurtulabiliriz. Temizlenerek, yumuşak, pürüzsüz, esnek, tazelenmiş ve canlanmış, sağlıklı bir görünüme kavuşması için önemli olan ilk adım atılmış olur. Etkili bir bakım için böyle hafif formlu bir temizleyiciye cildimiz ihtiyaç duyar. Ayrıca bu ürün bir temizleyici olmasına rağmen cildin nemlendirmesini de ihmal etmeden onu arındırıyor. Bu özelliğe sahip olması onu diğerlerinden farklı kılıyor.

*Hydra-V Fresh Toner / Ferahlatıcı Tonik 

Ciltte biriken kir ve kalıntıları yok etme görevindeki bu tonik cildi rahatlatıcı etki sunuyor. Hafif bir ürün olması kadar kullanımı da kolay. Cilt bakımında toniksiz yapamıyorum diyenlere nemlendiricili tonik olma özelliği ile bakım keyfini üstlere çıkarıyor.

* Hydra-V Replenishing Moisture Cream / Yenileyici Nemlendirici Krem  

Özellikle normalden kuruya dönük ciltlerin kurtarıcısı olacağını düşündüğüm bu nemlendirici krem, hem içeriğiyle içinizi, hem de sağladığı bakımla cildinizi rahat ettiriyor. Eğer kuru ciltli iseniz gece bakımı adına da çok iyi bir tercih olacaktır. Uzun süre yumuşak kalan ve neme doymuş bir cilde imzasını atıyor.

*Hydra-V Refreshing Gel  / Canlandırıcı Jel 

Bu krem ise yağlı ve karma ciltlere özel formüle edilmiş bir üründür. Jel ürünler yağlı ve karma ciltlerin adeta kurtarıcısı. Ciltteki yağlı bölgelerini (örneğin karma cilt için T bölgesi) kontrol altına almak ve cildin nem düzeyini yükseklere çıkarmak adına ideal bir ürün. Çabucak emiliyor ve uzun süreli varlığını hatırlatıyor. Ferahlatıcı yanı ile sevginizi daha çok kazanmaya aday.

*Hydra-V Refreshing Eye Gel Cream / Göz İçin Nemlendirici Jel Krem 

Bu göz kreminin en önemli özelliği yağlılık hissini vermeden göz bakımına güçlü nem takviyesi yapabilmesi. Şişliklerin ve göz morluklarının azalmasına da yardımcı olmaya odaklı. Gözlerimiz ve çevresindeki deri genel zindelik seviyemizin en iyi göstergelerinden biridir. Göz İçin Canlandırıcı Jel Krem bu önemli bölgeye yoğun nemlendirme sağlayarak, koyu halkaların ve şişkinliğin olmadığı, canlı ve esnek görünümün korunmasını mümkün kılar. Jel kremin hafif ve ipeksi dokusu hızlı emilim ve anında etki sağlar. Kuruluğun neden olduğu rahatsızlığı gidererek, bu önemli ve hassas bölgeyi rahatlatmak üzere formüle edilmiştir. Göz kremlerinin en önemli sorunu sağladığı bakımı uzun uzadıya devam ettirememesi, işte bu jel krem, bu işin üstesinden geliyor. 



Ve son soru...
Amway Artistry Ürünlerine Nasıl Ulaşabilirim? Diyorsanız;

Amway Serbest Girişimcileri ile Amway ürünlerine rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Bu girişimcileri dilerseniz Amway sitesinden kendiniz de seçebilirsiniz, dilerseniz bana e-mail de atabilirsiniz. 7/24 sipariş verebilirsiniz. Satın aldığınız ürünler en geç 72 saat sonra kapınızda. 90 gün ürün memnuniyeti var. Şayet memnun kalmazsanız 90 gün içinde ürününüzü iade edebilir, paranızı geri alabilirsiniz.  Ayrıca, Amway serbest girişimcisi ile bağlantı kurup Amway Türkiye Merkez Ofislerine gidip, dilediğinizi ürünü ücretsiz deneyebilirsiniz.











23 yorum:

  1. Kullanıyorum..çok memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba icerigine baktiniz mi paraben ve turevleri var mi icerisinde acaba

      Sil
    2. merhaba ürünlerimizde kesinlikle paraben ve türleri yoktur doğal ürünlerdir :)

      Sil
  2. Kullanıyorum..çok memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir set. Iyi günlerde kullanınız.

      Sil
    2. Merhabalar ben de bu ürünü takip ediyorum ama içeriğini bulamadım paraben ve turevleri var mi bu üründe acaba

      Sil
    3. Merhabalar ben de bu ürünü takip ediyorum ama içeriğini bulamadım paraben ve turevleri var mi bu üründe acaba

      Sil
    4. Betül Hanım,

      Uzman kişinin bugün ki yoğunluğundan ötürü kendisine ulaşamadım. Pazartesi kendisi ile görüşür görüşmez size geri dönüş yapacağım.
      Sizin sorduğunuz Hydra serisi mi?

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Merhaba,

      2 farklı set var

      * Canlandırıcı konsantre cilt serumu
      Besleyici jel krem
      Göz için Canlandırıcı jel krem

      Ser fiyatı -> 380,-

      117649 – ARTISTRY HYDRA-V Göz İçin Canlandırıcı Jel Krem

      117650 – ARTISTRY HYDRA-V Canlandırıcı Konsantre Cilt Serumu

      117648 – ARTISTRY HYDRA-V Besleyici Jel Krem

      117642 – ARTISTRY HYDRA-V Ferahlatıcı Köpüklü Temizleyici

      117644 – ARTISTRY HYDRA-V Ferahlatıcı Tonik

      Sil
    2. Ikinci set super paket 500,- tl

      Sizin cilt tipiniz hangisi? Karma? Kuru?

      Tek tek de alabilirsiniz.

      Sil
  4. Ben de kullanmak istiyorum fakan ürünün icerigini ogrenmem lazim paraben ve turevleri var mi kullananlardan rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylı bilgi için ancak yarın geri dönüş yapabilirim. Ama isterseniz www.amway.com.tr sitesinden tüm ürünlerin bileşenlerine ulaşabilirsiniz. Amway'in tüm ürünleri organik ve Anti kansorejen'dir.

      Sil
  5. Baktım bulamadim da o yüzden sormustum ; )
    Kullaniyorsaniz icerisindekiler bölümüne bakabilir misiniz diyecektim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka birine sordum o da var olduğunu ama zaten tüm markaların tüm ürünlerinde olduğunu söyledi

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Paraben içermeyen ürünler de var olur mu hiç 😊
    Amway fiyatlari da yüksek oldugu icin olmayacagini dusundum ama simdi alsam gelince iadesi ile ugrasamam biraz daha bakinayim ben teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Paraben içermeyen ürünler de var olur mu hiç 😊
    Amway fiyatlari da yüksek oldugu icin olmayacagini dusundum ama simdi alsam gelince iadesi ile ugrasamam biraz daha bakinayim ben teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öğlenden sonra cilt uzmanına soracağım kendisine henüz ulaşamadım

      Sil
    2. Hydra serisi ya da paraben olmayan baska cilt bakim ürünü varsa

      Sil