27 Mart 2015 Cuma

Sen Hep Devam Et...



Bazen çok yüksekten yere çakıldığım doğrudur. 


Her seferinde nasılsa toparlanıyorum. 


Bazen uzun sürüyor, bazen değil. 


Debelleniyorum, deniyorum, yoruluyorum, sonra yine yeniden başlıyorum. 


Zor zamanlar iyidir, diyorum. 


Kendini tanırsın. 


Neyi ne kadar yapabileceğini görürsün. 


Sınırlarını öğrenirsin. 


Ne nereye kadar acıtır canını, bilirsin artık. 


Kim iyi kim kötü gün dostlarınmış hepsini öğrenirsin. 


Peki Bugüne kadar ne öğrendin deseniz... 


Ne olursa olsun oluruna bırakacaksın... 


Ne yaşarsan yaşa gül geç.. 


Sen hep önüne bak. 


Yaşamana bak. 


Aldığın her nefesin hakkını ver. 


Başına ne gelirse gelsin, "daha öğreneceklerim varmış" de. 


Yoluna devam et. 


Duanın gücüne inan. 


Sevginin gücüne inan. 


En zor zamanda güzel yürekli insanlarla karşılaşacağına inan. 


Sen hiç vazgeçme. 


Sen hep devam et. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder