10 Haziran 2014 Salı

Menekşe Kokulu Hikayeler



Hayata Bir Bardak Çay Molası


Kısa kısa öykülerden oluşan  "Menekşe Kokulu Hikayeler” sizi  ısıtacak birbirinden tanıdık 69 hikayeden oluşuyor.

Evet hikayelerin çoğu tanıdık :) tamam hepsini bilmiyorsun ama çoğunu biliyorsun.. Bir başka kitapta ya da bir makalede muhakkak okumuşunuzdur, duymuşunuzdur...

Her hikaye öncesi çeşitli yazar ve düşünürlerden alıntılara yer verilmiş.. Kıssadan hisselik hayata dair hikayeler, biraz kişisel gelişim tarzı.. Bu tarz kitap okumak isteyenlere benim önerim Tavuk Suyuna Çorba Serisidir... Oradaki hikayeler daha doyurucuydu.. Bu kitap biraz sallapati hazırlanmış gibi geldi açıkçası..

Hımm.. Kitabın bir başka özelliği de bu kitap menekşe kokuyor.. Öyle evinizde yetiştirdiğiniz menekşe gibi değil, parfümsü tadında.. Her sayfada buram buram kokan öyle ki okurken tüm odaya yayılıyor.. Bu kimilerin çok hoşuna gidebilir ama açıkçası ben beğenmedim.. 

Bir kitabın sayfalarında kaybolmayı öğrendiğim günden beri o kitap kokusu çekmiştir beni... O kokuyu severim ben.. Bazen kitapçılara sırf o kokuyu çekebilmek için girerim..
Bir yerde okumuştum "kahve ve kitap kokusu bu dünyaya ait olamayacak kadar güzel.." Aynen..

Özetle; arka kapakta da dediği gibi "hayata bir bardak çay molası" vermek isteyenler için iki saatte bitirebilecekleri bir kitap..:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder