18 Ocak 2016 Pazartesi

TESS GERRİTSEN || CERRAH



Selam millet !


Polisiye romanlara uzun zamandır ara vermiştim, dönüşümü herkesin öve öve bitiremediği Cerrah ile yapmak güzel oldu.


Okuduğum ilk Tess Gerritsen kitabıydı. Kitap oldukça sürükleyici ve bir solukta okunan cinstendi. Özellikle adli tıba dair verilen detaylar takdire şayandı.


Vücutları "cerrah" ismi takılan bir seri katil tarafından kesilmiş gibi bulunan kurbanlar ve seri cinayete dönüşen olayları incelemek üzere görevli dedektiflerin katili bulma çabaları anlatılıyor. 


Başta Rizzoli ve Moore olmak üzere 5 dedektif; olayların iki yıl önce işlenen cinayetlere benzediğini farkederler ve incelemelerini genişletirler.


Tüm instagram arkadaşlarımın tavsiye ettiği ve mutlaka okumalısın dedikleri Tess ile tanışmamız Cerrah ile böyle oldu, şimdi sıra serinin ikinci kitabı Çırak'ta.
 
Şunu söylemeden edemeyeceğim, ben açıkçası komiser Rizzolini'yi sevemedim. Bilemiyorum belki ikinci kitapta sevebilirim. Okurken Nora Roberts'ın Eve Dallas serisini hatırladım ve komiser Eve Dallas'ı özlediğimi fark ettim. Ne yalan söyliyim Dallas'tan sonra Rizzollini, Cerrah, Tess bana biraz yavan, basit, sıkıcı geldi. 

Polisiye gerilim tarzını sevenler için Nora Roberts'ın Eve Dallas serisinden bir kitabı muhakkak okumalarını tavsiye ediyorum, özellikle Tess'ciler, sonra bir kez daha konuşalım:) 

Keyifli haftalar, görüşmek üzere:) 


2 yorum:

  1. Bana da Dallas serisini hatırlatmıştı, Roarke özleniyor cidden :D Ben Tess'in tarzını Roberts'a göre daha sert buluyorum ve hoşuma gidiyor. Tess'in Çırak'ını okudum en son ben de, üçüncüye geçeceğim bir ara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve Dallas okuyan birine rastladım sonunda:) bir tane de instagramda rastlamıştım:) evet Tess daha sert cok teknik yorum var ama Eve Dallas sevdiğim karakterlerden Rizzollini'yi sevemedim -//

      Sil