21 Şubat 2015 Cumartesi

Bu sabah uyandım



Bu sabah uyandım.. 

Her sabah gibi bugün de kendime kahvaltı hazırladım... 

Biraz müzik dinledim, martıları izledim, sokağa çıktım.. 

Gofret'i gezdirdim, güneşi içime çektim.. Nefes alıyordum ve hala devam ediyordum... 

Kocaman bu hayatı yalnız yaşıyordum ve mutluydum.. 

Mutluyum.. 

Bir kez daha çok şükür dedim..

Bahçedeki kedilere mama verdim, onların karnını doyurdum, onları mutlu ettim.. Kendimi daha iyi hissettim.. 

Sonra eve geldik.. 

Bir bardak soğuk su içtim, biraz twittera baktım, içim daraldı, kapadım.. 

Kahvemi henüz içmedim.. 

Böyle güzel bir havada evde tek başına oturulup kitap mı okunur Sevgili?.. 

Sensiz olmaz.. 

Allah, diyorum.. 

Her şeyi gören, bilen, duyan, işiten, anlayan.. 

Allah sevgi versin.. 

Seni bana versin.. 

Beni görsün, duysun, anlayan, hisseden, işiten olsun.. 

Dualarımı kabul etsin.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder