16 Temmuz 2014 Çarşamba

Artistry Renkli Nemlendirici

Evet, son dönemlerde arka arkaya yaşadığım bir sürü negatif dolu aksiyon olaylardan ötürü kendimi nasıl hissediyorsun deseniz hangi kelime ile ifade ederim bilmiyorum... Neşeli, kırgın, kızgın, kayıtlı, kayıtsız.. Herşeyden biraz var durumu..

Bu belli belirsiz ortaya karışık duygulardan dolayı kendimi okumaya ve yazmaya verdim.. Bu aralar bana bi ikisi iyi geliyor, bir de arkadaşlar...

Bugün geçen Ocak'tan beri kullandığım Artistry'nin renkli nemlendiricisinden bahsedeceğim..

Şu zamana kadar makyaj ve cilt bakım ürünlerinde birçok markanın birçok ürününü kullandım. Gerçekten vadettiklerini gerçekleştiren ve memnuniyeti tüm ürünlerinde bulduğum tek marka Amway oldu. 

Avon gibi satış temsilcileri aracılığıyla satıldığı için birçok kimse bu markadan ya da ürünlerinden haberdar olmayabilir ama  Amway Artistry (daha önceki yazımda da belirttiğim gibi) Lancome, Estee Lauder gibi markalarla dünya pazarında ilk 5'i paylaşıyor. 

Artistry ürünlerini kullanmaya başlayan biri kısa zamanda tek ürün konsepti ile sınırlı kalamadığı için daha uygun fiyata sahip olmak için Amway'e üye olup online alışverişini yapıyor.





Kışın kullanmaya başladığımdan ilk aldığım renk skalasındaki tint2'dir. Tenimle tamamen örtüştü, ne açık ne koyu gelme gibi bir durumu olmadı. 

Yüzünüzü nemlendirirken ciltteki hafif kusurları örtüyor, renk tonunda eşitlik sağlıyor hem de fondöten gibi cildi yormadan, bozmadan ve gözenekleri kapamadan. 

Spf 15 uva/uvb koruması içermesi bana kalırsa ürünün en büyük artısı çünkü kışın üzerine ekstradan pudra sürmenize gerek yok yazın ise zararlı güneş ışınlarından cildinizi hem koruyor hem nemlendiriyor hem de renk katıyor...

Daha önce Mac'in renkli nemlendiricisini kullanmıştım ve çok beğenmiştim ama inanın Artistry'in renkli nemlendiricisi Mac'ten de daha iyi! 




Kışın skaladaki tint 2'yi kullanıyorum (Fotoğraf 1-2) 
Yazın ise skaladaki tint 3'ü kullanmaya başladım, biraz daha renk versin bronz olma durumu :) 
(Fotoğraf 3-4)


Artistry renkli nemlendirici renk tonunu eşitliyor ve aydınlık, hoş, sağlıklı bir cilt görüntüsü veriyor. 

Gönül rahatlığı ile önereceğim bu ürünün satış fiyatı 60 TL ama eğer kendiniz almak isterseniz daha uygun bir fiyata alabilirsiniz.


1 yorum:

  1. Yüz gençleştirme konusunda uzman kadromuzla sizlerin hizmetindeyiz.
    http://www.esstanbul.com

    YanıtlaSil